Marketing automation tools & E-mailmarketing

Geautomatiseerd je doelgroep bereiken en acquisitie plegen zorgt voor nauwkeurigheid en levert je veel leads en tijd op.

E-mailmarketing scan

E-mailmarketing en andere tools 

Geautomatiseerd je leads binnenhalen d.m.v marketing automation tools werkt enkel als je ze de juiste funnel instelt en er een juiste opvolging aan geeft. De voordelen van marketing automation tools zijn dat ze geen menselijke fouten maken en het bespaart je veel tijd. Als je het maar goed blijft monitoren en de opvolging zoals gezegd juist is. Benieuwd wat marketing automation voor jou kan betekenen en hoe je daardoor gaat groeien in leads en omzet? Neem dan contact met ons op.

marketing automation

Marketing Automation

We gebruiken tools om zodoende slim en effectief te werken. Focus houden is key in een groeiproces en tooling geeft je die tijd. 

e-mail marketing

E-mailmarketing

E-mailmarketing is allang niet meer zo ouderwets. Je kan dit zeer slim en efficiënt inzetten.

lead generatie

Leadgeneratie

Of je nu marketing of sales bekijkt, beide zijn bezig met leadgeneratie waarin marketing automation de norm wordt.

We Know What Works, And What Doesn’t.

Weten wat je doet, zorgt voor een hoog rendement. Zo heeft ieder zijn vak en wij het onze. We zetten e-mailmarketing in wanneer dit bijdraagt aan het behalen van de groeidoelstelling. E-mailmarketing inzetten om e-mails te versturen werkt niet. 

Marketing automation zie je steeds vaker en op verschillende manieren terugkomen. Wij houden alles in de gaten en testen regelmatig nieuwe tools om te ervaren hoe de eventuele voordelen zijn. 

Hoe werkt het?

1. Wat wil je bereiken

Wat is het doel van de tooling? Tooling inzetten neemt een groot werkgedeelte uit handen, maar werkt optimaal wanneer je er alles uithaalt wat erin zit. 

2. Lay-out en content

De inhoud en wat je communiceert is de basis. Dit bepaalt hoe je over gaat komen en welk resultaat je kunt verwachten. 

 

3. Geef opvolging aan je campagne

Wanneer een campagne leidt tot leads of andere interactie dien je een juiste opvolging te geven. Dit zorgt voor jouw succesratio. 

4. Evalueren

Bij Optimaal Groeien draait het om een slimme strategie opzetten voor het behalen van jouw groeidoelstelling. Evalueren en optimaliseren zullen we wekelijks doen.