Klant
Plintenfabriek
Plintenfabriek
Meer leads en afspraken door SEO-dominantie en interne synergie.
De Plintenfabriek opereert in een competitieve markt waarin grote spelers zoals Gamma en Praxis domineren. Ondanks een sterk productaanbod, ontbrak het volledig aan synergie tussen afdelingen, waardoor marketing, sales en branding niet op elkaar aansloten. Het doel? Binnen drie maanden de nummer 1 positie behalen in Google met een effectieve SEO-strategie en tegelijkertijd zorgen voor meer leads en afspraken.
SEO-optimalisatie, branding en salescampagnes.
Om de Plintenfabriek naar de top te krijgen, hebben we een integrale aanpak geïmplementeerd:
Waar de Plintenfabriek voorheen versnipperd opereerde, hebben we synergie gecreëerd tussen alle afdelingen. Dankzij een heldere strategie, consistente branding en een krachtige SEO-aanpak staat het bedrijf nu niet alleen bovenaan in Google, maar genereert het ook structureel meer kwalitatieve leads en afspraken. De combinatie van interne optimalisatie en externe zichtbaarheid heeft geleid tot een duurzame groeiversnelling.
Binnen 3 maanden de nr. 1 positie in Google behaald
120% meer leads en afspraken uit salescampagnes, dan het gemiddelde bij andere klanten
Een gestroomlijnde samenwerking tussen sales, marketing en branding
Effectieve structuren en meetings die voor blijvende synergie zorgen
Internationale groei dankzij gerichte campagnes