Klant
Carbify
Carbify
Internationale schaalvergroting en merkconsistentie creëren.
Carbify had de ambitie om internationaal op te schalen en haar impact op CO₂-compensatie wereldwijd te vergroten. Ondanks hun innovatieve aanpak, ontbrak een consistente internationale positionering. De uitdaging? Een alles-in-één B2B-partner vinden die niet alleen branding, marketing en sales kon combineren, maar ook strategisch kon meedenken en sturing kon geven aan de expansie.
Herpositionering, branding, gerichte marketingcampagnes en salesoptimalisatie.
Om Carbify’s internationale groeiambities te realiseren, hebben we een complete movement opgezet die de basis legde voor wereldwijde merkbekendheid en partneracquisitie. Onze aanpak bestond uit:
Waar Carbify voorheen afhankelijk was van organische groei en ad-hoc acquisitie, beschikt het bedrijf nu over een gestroomlijnde, strategische aanpak die gericht is op langdurige impact en schaalbaarheid. Dankzij een combinatie van branding, marketing, sales en strategische partnerships hebben we niet alleen een groei van 35% gerealiseerd, maar ook een fundament gelegd voor verdere internationale expansie.
Carbify is nu niet langer alleen een pionier in CO₂-compensatie, maar ook een internationaal erkend merk met een duidelijke propositie en een solide groeistrategie.
35% groei in internationale B2B-partners
Een sterkere, consistente en herkenbare merkidentiteit op wereldwijde schaal
Carbify gepositioneerd als dé alles-in-één oplossing voor CO₂-compensatie in B2B-markten
Efficiëntere en datagedreven salesprocessen die schaalbaarheid mogelijk maken
Meer engagement en autoriteit door relevante en impactvolle content